Restaurant
De gast belt de ober - met mobiele handpagers
Uw klanten hoeven niet langer de aandacht van de obers te trekken om een gerecht of dienst te bestellen, ze hoeven alleen maar op de belknop op tafel te drukken.
Een oproep met een druk op de knop gaat onmiddellijk naar de hand-semafoon van de ober en hij wordt naar de gevraagde tafel gebracht.
Een snellere service aan de gasten verhoogt de klanttevredenheid.
De gast roept de ober - met een stilstaand display
De kelner door de chef de keuken in roepen - met een mobiele handpager
Met behulp van de belknop die in de keuken is geïnstalleerd, informeert de kok onmiddellijk de gewenste ober of het eten al klaar is.
Hierdoor wordt het eten altijd warm geserveerd, hoeft de ober niet onnodig heen en weer te rennen naar de keuken en brengt het personeel meer tijd door in de eetkamer.
Door de kwaliteit van geserveerde gerechten te verbeteren door de snelheid van serveren, stijgt het gemiddelde bestelbedrag.
Wat vereist dit?
In de restaurantkeuken worden tijdens een dienst iBells belknoppen geplaatst volgens het aantal kelners. Het wordt aanbevolen om de belknoppen op een markeringsbord te plaatsen. Op elke knop staat de naam van een ober.
Elke ober heeft een handpager bij zich.
Hoe werkt dit?
De chef-kok roept de ober naar de keuken - met een stilstaand display
Voordelen van het kelneroproepsysteem
- Omzetstijging (van 1 kopje koffie meer per tafel)
- Uw klantenservice zal beter en sneller zijn
- Uw bedrijf wordt aantrekkelijker
- Optimalisatie van de werkefficiëntie: één medewerker kan tegelijkertijd aan twee tafels bestellingen opnemen
- Beter klantenbehoud en acquisitie van nieuwe klanten
Wat vereist dit?
In de restaurantkeuken worden iBells belknoppen geïnstalleerd op basis van het aantal kelners tijdens een dienst. Het wordt aanbevolen om de belknoppen op een markeringsbord te plaatsen. Op elke knop staat de naam van een ober.
In het restaurant is een display-ontvanger opgesteld.
Hoe werkt dit?
iBells.be
Tel: +32484641714
Email: info@ibells.be